مزایای مراجعه به بهترین روانشناس تهران

اگر قبلاً هرگز به بهترین روانشناس تهران مراجعه نکرده باشید، این ایده ممکن است ترسناک باشد. ممکن است شما ندانید که چه انتظاری داشته باشید، یا احساس خجالت کنید. ممکن است سوال کنید که آیا اصلاً اصلاً لازم است به یک روانشناس مراجعه کنید.

اما واقعیت این است که روان درمانی می تواند کیفیت زندگی فرد را بسیار بالا ببرد. طبق انجمن روانشناسی آمریکا ، حدود 75٪ از افرادی که وارد روان درمانی می شوند می گویند از این مزایا بهره مند می شوند و تحقیقات نشان می دهد که آنها می توانند در فعالیت های روزمره خود بهتر عمل کنند.

در اینجا تنها چند مورد از راه های رفتن به درمان می تواند انگیزه، عزت نفس و وضعیت کلی سلامت روان شما را تقویت کند.

با کمک بهترین روانشناس تهران بر رفتارهای مضر غلبه کنید

بهترین روانشناس تهران به شما کمک می کنند الگوهای فکری منفی و رفتارهای مخرب را شناسایی کنید، سپس راهکارهایی برای جلوگیری از آنها به شما می آموزند. این امر به ویژه برای افرادی که با آسیب به خود ، اختلالات خوردن یا افکار خودکشی دست و پنجه نرم می کنند بسیار مفید است.

عوامل محرک را شناسایی کنید

بسیاری از اوقات ، رفتارهای منفی شما توسط عوامل محرک یا احساسات بیرونی برانگیخته می شود. در درمان ، شما یاد خواهید گرفت که هنگامی که تحریک می شوید متوجه شوید و استراتژی هایی برای کنترل پاسخ خود ایجاد کنید.

مکانیسم های مقابله سالم را بیاموزید

هنگامی که در موقعیت های استرس زا قرار می گیرید، ممکن است به گونه ای واکنش نشان دهید که بی تأثیر یا حتی خطرناک باشد. جایگزینی این واکنش ها با مکانیزم های مقابله ای سالم و مثبت می تواند به شما در مدیریت احساسات و بهره وری شما کمک کند.

بهترین روانشناس تهران به شما کمک می کند تا روابط خراب را التیام بخشید

روابط بین فردی سالم برای سلامت روان شما بسیار مهم است. وقتی آنها رنج می برند، شما رنج می برید. یاد بگیرید که از طریق درمان ارتباطات را بهبود بخشید و درگیری ها را به طور سازنده حل کنید و روابط شما با دوستان و خانواده ممکن است تقویت شود.

از نظر جسمی احساس سلامتی کنید

مطالعات نشان می دهد در نهایت افرادی که به روان درمانی مشغول می شوند روزهای کمتری را سپری می کنند و با مشکلات پزشکی کمتری روبرو می شوند. دانشمندان همچنین نتایج مثبتی را در مغز و بدن در نتیجه درمان شناسایی کرده اند.

بهترین روانشناس تهران  به شما کمک می کند اعتماد به نفس را بهبود ببخشید

بهترین روانشناس تهران به شما کمک می کند مهارت های حل مسئله را تقویت کنید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و از خود آگاهی بیشتری کسب کنید. این شما را ترغیب می کند که مسئولیت شخصی خود را در قبال اعمال خود بپذیرید و یاد بگیرید که مسائل مربوط به بهداشت روانی خود را اکنون و بقیه زندگی خود مدیریت کنید.

رویکردهای مختلف روان درمانی

رویکردهای مختلفی برای روان درمانی وجود دارد که هر یک برای پرداختن به شرایط مختلف سلامت روان و طیف گسترده ای از افراد مختلف طراحی شده اند. برخی از نمونه های سبک روان درمانی عبارتند از:

 

رفتار درمانی شناختی

این روش که به عنوان CBT نیز شناخته می شود ، یک درمان راه حل محور است که به بیماران کمک می کند تا ریشه های تفکر و رفتار ناکارآمد خود را شناسایی کرده و برای غلبه بر آنها راهکارهایی را به کار گیرند.

رفتار درمانی دیالکتیکی

نوعی CBT، درمان دیالکتیکی بر کمک به بیماران در تنظیم احساسات خود از طریق استفاده از ذهن آگاهی ، تحمل پریشانی و بهبود ارتباطات متمرکز است. این اغلب در درمان افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی یا اختلال استرس پس از سانحه موثر است.

درمان بین فردی

درمان بین فردی که بیشتر اوقات برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات خلقی مورد استفاده قرار می گیرد، به بیماران می آموزد که احساسات خود را از راه های سالم بیان کنند، غم حل نشده یا سایر انتقال های زندگی را مدیریت کنند و تعارضات را به طور مثمر ثمر برطرف کنند.

روانکاوی

بهترین روانشناس تهران در این شکل عمیق درمان، بیماران را تشویق می کند تا آزادانه صحبت کنند و در تلاش برای کشف موارد حل نشده ای باشند که ممکن است بر رفتار فعلی آنها تأثیر بگذارد. پرداختن به مشکلات گذشته، خودآگاهی را افزایش می دهد و به بیماران اجازه می دهد رفتارهای ناکارآمد فعلی خود را تجزیه و تحلیل و اصلاح کنند.

نوع درمانی که دریافت می کنید به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد و برنامه درمانی شما می تواند شامل اجزای مختلف باشد. بهترین روانشناس تهران که مورد اعتماد قادر خواهد بود به شما مشاوره دهد که کدام روش برای شما بهتر است.

منابع:

dralavinejad

dralaviramin

dralavinejad

dralavinezhad

drraminalavinezhad 

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 11 اسفند 1399 ] 10:13 ] [ امید ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]